Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Keresőoptimalizálás

Cikkek

A Google folyamtos változásának eredménye: Építs a felhasználói élményre, mert az fontosabb a linkeknél!

2013-ban olyan SEO változások történtek, melyek alapjaiban változtatták meg az addigi felfogás és működést. Nem elé, hogy a keresőalgoritmusok frissítésével egyre bonyolultabbá vált jól optimalizálni és lefülelnek már szinte mindent, ami egy kis sunyi előnyhöz juttatnak másokkal szemben.

 
2016.09.12 | | Menüpont: Keresőoptimalizálás

Több vevő – tippek, amikkel magad is elérheted

A keresőoptimalizálás a webáruházak legjobb eszköze a látogatószerzésre. Nagy kérdés már a webshop indulása előtt, hogy SEO szempontból a brand alapú vagy a keresőszavas domain a nyerő. Mindkét megoldás mellett vannak pro és kontra érvek, konkrétan egyik mellett sem lehet kiélni és egyik megoldást sem lehet leírni. Ha csak egy márkánk van, akkor célszerű és ésszerű annak márkanévre alapozni a domain nevet, már ha lehetséges. De még ebben az esetben sem rossz megoldás egy olyan szót használni, ami általánosságban jellemző a termékekre. Ha több márkával töltjük fel online polcainkat, olyan domaint érdemes keresni, amely minden egyes termékre jellemző és teljesen fedi a webshop kínálatának milyenségét.

 
2016.08.15 | | Menüpont: Keresőoptimalizálás

Élj a hashtag (kettőskereszt) lehetőséggel is!

2013-ban a Google egy újdonsággal állt elő, mégpedig azzal, hogy a hashtag azaz a kettőskereszt ("#") a rangsorolási tényezők közé került. A Google egyre inkább abba az irányba fejlődik, hogy információkat rejtsen el a weboldal tulajdonosok és fejlesztők elől. Éppen ezért minden olyan tényezőt érdemes komolyan kezelni, ami segítséget adhat arra vonatkozóan, hogyan jutnak el hozzánk a látogatóink.

 
2016.08.12 | | Menüpont: Keresőoptimalizálás

Kulcsszavak: 5-re vagy 500-ra optimalizáljak?

Nagyon sokan keresnek meg azzal, hogy nem tudják, hány kulcsszóra érdemes optimalizálni oldalukat. Sok esetben olyan tévhitekkel találnak meg, melyeken még mind a mai napig meglepődöm. Volt rá példa, hogy valaki arról érdeklődött 4-5 kulcsszóra optimalizálni elegendő-e? Nos, nagyon nem jó úton járt az illető, mivel egy jól működő weboldalnák a kulcsszavak száma meghaladhatja a százat is.

 
2016.08.04 | | Menüpont: Keresőoptimalizálás

KEI – Webáruházunk hatékony kulcsszavainak képlete

Egy webáruház esetében nem csak a kereslet függvénye a siker, webáruházunk hírének el is kell jutnia leendő vásárlóinkhoz. Ennek egyik fontos eleme a megfelelő kulcsszavak használata. A jó kulcsszavakért nagy a verseny, és ebbe nekünk is be kell szállnunk.

 
2016.07.14 | | Menüpont: Keresőoptimalizálás

Pert indított az ügyvédi iroda saját SEO cége ellen

Egy michigani ügyvédi cég beperelte SEO szolgáltatóját, mivel álláspontjuk szerint az munkája során nem vette figyelembe a Google SEO alapelveit. A felperes, azaz a Seikaly and Stewart ügyvédi iroda szerint a SEO szolgáltatással megbízott Rainmaker Institute tudatosan használt munkája során olyan szpemtechnikát, amely sértette a Google SEO alapelveit.

 
2016.07.07 | | Menüpont: Keresőoptimalizálás

Így keresőoptimalizáld webáruházad!

A webáruház tulajdonosait leginkább ezek a kérdések foglalkoztatják:

• Hogyan keresőoptimalizáljam a webshopot?

• Hogyan szerezzek több látogatót?

 
2016.07.07 | | Menüpont: Keresőoptimalizálás

A Google hatással van a részvénypiacokra is

A Google Panda update, amely 2014. május 20-án indult útjára, alaposan átrendezte a nagynevű cégek internetes elhelyezkedését. A helyezések átrendeződése pedig kihatott a szóban forgó cégek tőzsdei helyzetére is.

 
2016.06.11 | | Menüpont: Keresőoptimalizálás

Németország (is) fellép a Google ellen

Németország igazságügyminisztere, Heiko Maas azzal a kéréssel fordult a Google-höz, hogy az tegye átláthatóvá a Google keresési algoritmusát.

 
2016.06.09 | | Menüpont: Keresőoptimalizálás

A jó helyezéshez nem elég a közönség elismerése, azt a Google botnál is ki kell érdemelni.

Nem elég, ha weboldalunk a célközönség szempontjából megfelelően van elkészítve, a tartalom létrehozásakor a Google bot elvárásaira is gondolnunk kell. Előfordulhat, hogy utóbbi másként jeleníti meg a weboldalunkat, mint ahogyan azt mi elképzeltük.

 
2016.06.08 | | Menüpont: Keresőoptimalizálás